Falu kurir - spelet



Så här såg det ut när jag gjorde mitt första och enda bra hopp i höjden resten gick åt helvete! Tänker inte ens nämna vad jag hoppade, det är såå jävulskt dåligt. Fattar inte vad felet va, men kan ju ha varit för att det inte har blivit av med nån träning på hela veckan och jag har bara tjockat. Fast ska kanske tillägga att jag persade faktiskt i häcken. Tyckte det va lite konstigt eftersom loppet inte var den bästa.

Annars var helgen rätt bra (tänker inte nämna Timrå matchen). Fick träffa mina två fyrmenningar som man inte träffar allt för ofta. Jespar har också varit ute i världen och rest så han kom hem i lördags och överraskade Filippa (som inte hade en aning om att han skulle komma hem).



Vädret var för övrigt helt toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0