Friidrottskolan 2011

Tänkte börja lite där jag slutade blogga sist. Nämligen innan skolavslutningen. Första veckan på sommarlovet var jag också några i friidrottsgruppen ledare på friidrottskolan. Jag och Åsse hade den yngsta gruppen med 22 6-7åringar. Krävande men jätteroligt!

Höjdpunkten på friidrottskolan var helt klart när Alice råkade hälla saft på ett barn, vilken hon inte märkte försen ett barn bredvid sa det till henne, haha.




Daniel visade sin finaste brännbollspose.





Jag är förövrigt jättedålig på namn och lära sig 22 barns namn är inte lätt för mig. Men jag nötte in dem och lärde mig allas namn på de tre dagarna, dessutom dagen efter friidrottskolan började jag prata i sömn mitt i natten, och vad pratade jag om? Jo, jag höll på att räkna barnen och upptäckte att vissa saknades! Hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0