Hållt en träning

Fyfan vad jag inte var glad imorse... Vaknade halv 3 på natten av ett sms, somnade om kl 6, klev upp 7. När jag kommer till skolan hade jag inte första lektionen vilken betyder att jag hade kunnat tagit sovmorgon!

Menmen... Skolan knallade på, var lite lagomt småtrött när jag kom hem, käkade och sedan bar det iväg till Balders. Jag och Alex skulle nämligen hålla dagens träning med komet-gruppen (födda 98-99). Det gick jättebra och var grymt roligt att lära ut barnen i höjd och längd. Dock blev jag riktigt sugen på att själv skutta över ribban..

Nu sitter jag och brorsan i min lägenhet för mamma har för tillfället kickat ut oss från sin lägenhet. Blir till att plugga skulle jag tro.


En till bild från reportaget i Sundsvalls tidning.


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad händer ikväll?=)

2011-01-11 @ 17:47:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

jag har haft det himla bra (:



hoppas du har en fin kväll nu!

2011-01-11 @ 19:07:28
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0