My friend

Jag vill ha dig som du var förut inte som du har blivit. Jag vill ha tillbaka tiden då vi i ena stunden var som syskon och i andra stunden som ett giftpar. Saknar tiden då vi tillsammans bestämde hur min lägenhet skulle se ut och jag köpte två olika sorters flingor för vi kunde inte enas om en. Tiden då vi visste vad den andra tänkte och ville. Om den ena inte orkade åka och dansa så visste den andra att det inte skulle krävas så mycket för att övertala. Tiden då det va du & jag, bästa vänner



Minns du då vi pratade om att vi aldrig skulle skiljas? Att vi alltid skulle hålla kontakten.

Kommentarer
Postat av: Wararat

svar, heeh bra :) görs?

2010-09-04 @ 20:48:51
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0