CV, personligtbrev?

Något som vi alla förmodligen kommer skriva någon gång under våra liv. För ett halvår sedan försökte jag på mig ett CV, men jag gav upp rätt snabbt, hehe. För någon vecka sedan var Marcus tvungen att skriva ett CV och ett personligtbrev. Han hade ingen aning om vad han skulle skriva eller göra. Som tur var hade han Stefan vid sin sida som kunde hjälpa honom med det personligabrevet. Det slutade med att vi alla syskon satt och försökte knåpa ihop det personliga brevet och CV:t, haha.



Tänk vad svårt det kan vara att sätta ihop lite information om en själv. Någon annan som tycker likadant?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte också att det var svårt att skriva ihop..

2010-09-26 @ 21:09:48
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0