T som i torsdag

Trio med killar, trevligt sällskap och Timrå IK-match. Japp, så såg min torsdag ut.

Det började med att på onsdagkvällen satt och gruvade mig hemma i Holm om jag skulle åka till stan eller inte på torsdag. Det är ju så mysigt att vara i Holm och inte behöver göra något alls och bara gosa med mina underbara sötnosar till katter ♥ Men sedan kom jag på att det skulle bli enklast att åka till stan redan på torsdagen och vilken tur att jag gjorde det! Upptäckte att Johan hade kommit hem från sin vistelse i Spanien så vi bestämde att vi skulle ta en fika på stan. Men han skulle komma in rätt sent så min kära bror bjöd mig på lunch, tack tack :) Just när min bror stack till jobbet kom Johan in med bussen så vi stack direkt och fikade och pratade en massa strunt som vanligt i någon timme. Tyvärr blir det rätt mörkt nu för tiden så jag ville hem, för jag är inte så jätteförtjust i mörker, haha.. På bussen satt jag och funderade vad jag skulle hitta på på kvällen och funderade på om jag skulle höra med Jonathan om han var sugen på att hitta på något. Bara några minuter senare får jag ett sms av honom där han undrar om jag var sugen på att följa med på hockey, haha! Så snart var man påväg till en Timrå-match där biljetterna kunde vara slutsålda (enligt Jonathans kompisar) men vi for endå. Som det var sagt var biljetterna slutsålda men det stod en tjej utanför som hade ungdoms-biljetter till salu. Riktigt tur vi hade där :) Tyvärr var matchen inge bra alls och Timrå förlorade med 1-4... Och jag hade hejarklack-trumman bara några centimeter från mitt huvudet, det var inte heller så roligt.. Menmen, hade trevligt sällskap hela dagen iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0