ICE ICE BABY

Oj vad veckorna går fort ibland! Den här veckan har bara flygit förbi men har endå hunnit med ett projektarbete och att träna.

Redovisningen gick inte alls så bra för min grupp, för vi visste inte direkt vad man skulle göra för en presentation. Vissa grupper hade varit jätteduktiga och gjorde jättebra presentationer! En grupp hade gjort en modevisning av sin, så grymt coolt! :)

På träningen har det gått jättebra och då har jag i tanken att min rygg har mått bra och inte sagt ifrån som den brukar göra. Hoppas jag kan ta mig till träningen nästa vecka också, min tränare har nämligen lovat mig att jag ska få finnas med i programmet från och med då, haha. Var nämligen inte det den här veckan så jag fick hoppa in där det passade. "Lovisa, vi har ett litet problem. Du passar inte in någonstarns", citat från min tränare i onsdags när han inte visste vad jag skulle köra för något, haha.


Den söta tröjan kommer från Cubus för 99 kr.
Fler saker jag köpte i veckan får ni se senare.


Kommentarer
Postat av: Emma

Gillade tröjan! :}

2010-11-26 @ 13:51:44
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0