Härnösandsmaran lördag

Dansen var så jäkla grym! Mycket mycket bättre än fredagen och då var fredagen endå bra.

Jag och Jonathan kände att vi inte behövde åka så vi var på dansen prick sju, så vi tog det rätt lugnt och åt lite innan. När vi kom fram en halvtimme 'försent' var det inte så jättemycket folk, men det fylldes på bra framåt kvällen och jag fick dansa med många trevliga och duktiga killar. Bl.a en kille från småland som sa att han lätt skulle kunna bli min danspartner om han bodde här uppe. Synd att han inte gjorde det då ;) Kvällen gick grymt fort och helt plötsligt var det dags för sista dansen. Fick dansa med en jättetrevlig och rolig kille från Östersund, dessutom var han jätteduktig på att dansa :)

Efter den här maran har jag varit så himla glad och allt har varit toppen! Tack vare lite dans :)

Har inte hittat några bilder från lördagen, men hittade denna från i fredags:


Vid pilarna ser ni mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för dans? :)

2010-11-02 @ 10:41:17
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Emma

Aha okej :}. Låter skoj!

2010-11-02 @ 18:30:42
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0