Onsdag, dagen man längtar till

ojoj, jag tror lill-lördag bara blir roligare och roligare! Jonathan var knäpp när vi foxade, men det är han alltid, har får lite ryck här och var. Fast nu har jag och Emma kommit fram till att det måste vara all bensin han andas in varje dag, haha. När vi buggade försökte sig Jonathan på en lindy-tur och enligt han lyckades vi. Men jag tycker man inte kan säga att vi lyckades då jag ramlade i golvet och vi slog i varandras knän. Men som Jonathan sa "Vi kom iaf runt" ;) Till sommaren ska vi öva på den då jag har en mjuk gräsmatta att landa på, haha.

I bilen hem blev det mycke diskussion om hur blond jag var men jag tror Nathalie och Anton inte var så mycket bättre själv ;) Hehe. Hela bilturen slutade med tre varv i rondellen och hua vad roligt det är! haha ♥

Nu ska jag sova, lill-lördagen tog krafterna av mig. Så det blir verkligen inge plugg nu.

God natt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0