O.C

Minns ni O.C? Jag tittade jämt på serien när den gick på tvn. Men på senare tid hade jag nästan glömt bort serien, så för någon dag sedan när jag och en kompis pratade om serier kom O.C på tal och nu är jag bara tvungen att se om alla säsonger.

När jag ser dem första avsnitten blir jag helt kär! Ryan och Marissa är så himla underbara och söta, och man blir alldeles varm i kroppen när man ser hur förälskade de är i varandra :)




Benjamin McKenzie är så j*vla snygg i OC! Synd att han är 31 nu, hehe.

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Det var min första gång där så det är visst rättvist, haha ;)

ÄLSKAR staden och människorna!

2010-05-08 @ 23:43:00
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Haha, förstår hur du menar. Jag gillar när det är mycket folk, och alla är ju så snälla! Hade varit en annan sak om alla var dryga :P

2010-05-10 @ 14:23:56
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0