Dyrt

Det är dyrt att ha kompisar, haha. Vet inte hur många gånger jag har fikat och ätit ute nu. Men det är lätt värt det!

Dagen började med strålande sol och härlig värme! Tyvärr försvann det och det blev spöregn istället. Gissa vem som blev en dränkt katt? Men inte deppade jag och mina vänner för det. Vi satte oss på Waynes och fikade tills regnet försvann och vi gick till hamnen för att kasta frispee, innan vi gick tillbaka till stan för att äta. När vi var mätta och belåtna gick vi runt på stan innan vi gick ut (när det hade börjat regna igen) och kastade frispeen till varandra genom hela stan, fram och tillbaka, innan vi alla åkte hem till sig.

Helt klart en lyckad dag!


Random pic.

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon lovisa, hade du en grym fredagskväll/natt? hoho.. här var det tidigt för en lördag hos mig, ska snart rulla till sthlm :)

2010-05-22 @ 07:41:23
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0