Det är underbart att dansa med dig

I onsdags var det ungdomsdans i Sundsvall. Kan säga att det har varit bättre, men ska inte klaga eftersom det är endå sjukt roligt de gör danser för endast ungdomar så man slipper dansa med äckliga gamla gubbar, hehe. Dessutom blir det mer danser med mina danspojkar som jag gillar mest att dansa med :)

Fastnade på några bilder, som inte är allt för vackra..


Jag bjuder på denna, hahah!!


En bild på Jonathan och hans danspartner Nathalie :)

Dans är inte lika harmlöst som det kanske verkar. Jag vet inte hur många gånger jag har ramlat och fått fina blåmärken. Kan säga att i onsdags blev det ett litet missförstånd i dansen så jag for i golvet med min danspartner över mig som dessutom landade på min höft. Tur att han inte är så tung, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0