Mitt lov

Tyvärr är lovet över, men inta många veckor till nästa!

Gjorde inte så mycket faktiskt, tog det mest bara lugnt och vilade upp mig. Dansade iaf i onsdags och det var otroligt roligt, gick jätte bra och det fanns många bra dansare att dansa med. Fick dessutom en kommentar av en jätte duktig kille, han undrade om jag tävlingsdansade för han tyckte jag var jätteduktig :)



I helgen var jag med några vänner på filmkväll. Säger bara en sak se August rush! Otroligt fin film.
Handlar om en pojke som försöker hitta sina föräldrar genom att 'följa musiken'.


Kommentarer
Postat av: christina

tack så mycket :)

2010-03-15 @ 16:54:53
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: Emma

åh, liknande kommentar har det hänt att jag också fått :) Det är så kul att få just såna kommentarer för då känns det ärligare än bara "du var ju duktig."

För mig var det en kille som frågade vilken klubb jag tävlade för ^^

2010-03-15 @ 21:32:50
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0