Slut för denna gång

Igår var sista dagen på jobbet när det gäller sca, nu är det bara den här helgen och två till innan sommarjobbet på österström också är avklarat. Som avslut på sca bjöd jag de andra på tårta som minst sagt uppskattades.

Nu är det exakt en månad till skolan börjar och jag längtar inte! Inte bara för att sommarlovet tar slut utan också för att det kommer suga mer än vanligt. Har fått vetat att jag inte kommer ha kvar min mentor som är bäst, utan att ha min dödstråkiga engelskalärare istället som också ska bli min nya svenskalärare, jag vill ha tillbaka Mattias....

Sen har jag knappt hunnit träffat några kompisar eftersom jag har jobbat så grymt mycket, hoppas jag kan umgås med många innan skolan börjar. Pappa vill också ha med mig till jämtland igen men tror jag hoppar det, orkar inte åka än på ett tag, fast det var roligt att få träffa Max igen :)


En otroligt fin bild som min vän Johan har tagit.

Kommentarer
Postat av: ErikFlaeder

tack så mycket :D

2010-07-25 @ 22:35:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

- tycker jag med;)♥

2010-07-29 @ 22:26:07
URL: http://tomtenissens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0