Ska det här kallas ledighet?


I fredags slutade jag sommarjobbet på sca, ja. Jag har bara två helger kvar på Österström, ja. Så i princip är jag ledig, ja. Känns det som det, nej.

När jag tänker ledighet tänker jag på långa sovmornar när man kliver upp när kroppen säger att nu har jag legat och dragit mig tillräckligt. Men den här veckan har jag inte fått mina välbehövda sovmornar. Men ska inte klaga vissa dagar har varit helt okej att stiga upp tidigt, som att åka in till stan och fika, andra inte, då man måste ut och kratta gräs (Fast humöret ändrades när jag fick 200 kr för det, hehe).

I helgen jobbar jag också, men hoppas att nästa vecka liknar mer den ledighet jag har förväntat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0