Macgyver, skjortan-boy, jonte


Ja, kärt barn har många namn, själv föredrar jag att kalla han Jonathan precis det han blev döpt till. Iallafall ska jag följa med honom på dans i Jättendal och det kommer bli så grymt roligt av många anledningar. Har inte fått träffat Jonatan på jättelänge och därmed har inte fått dansat med honom. Det är ett grymt band som ska spela så då kommer det säkert många duktiga dansare. I onsdags när jag var på Hällesjö var det inte alls bra. Bandet var inte det bästa och det fanns inga bra dansare.

Förväntningarna för ikväll ligger minst sagt på topp :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej! Jag skulle bli JÄTTEGLAD om du ville vara med i min kvällens outfit tävling som jag har i bloggen just nu! :D ha det så bra!

http://kimiees.blogg.se

1. Du behöver en snygg outfitbild!

2. Kommentera det här inlägget att du är med i tävlingen!

3. Skriv ett inlägg på din blogg om mig, länka hit och berätta att du är med och tävlar om "Kvällens hetaste outfit!"



Vinnaren kommer att dras ca. kl. 12 imorgon =) vinnaren kommer även att få en länk här i min blogg, synas för en mängd människor och få sin supersnygga outfit uppvisad! LYCKA TILL!

2010-08-01 @ 21:38:42
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0