Lilla familjen Annorlunda

Händelserik dag idag. Jag och några dansande vänner åkte först hem till mig för att äta upp tårtan som blev kvar efter gårdagen, sedan åkte vi till Birsta city där Shake skulle släppa ny skiva. Men vi åkte inte dit för att vi ville ha skivan utan enbart för att dansa ;) (dansnördar som vi är, hehe). Vi var dem enda som dansade plus några enstaka vi kände. Roligt var det!

Var även en kille som filmade och han skulle självklart filma när jag dansade med Maja, där jag visar mina snygga skills när jag dansar kille, haha. Tyvärr har jag inte filmen och kan inte visa den här...


Idag har familjen Annorlunda varit på Birsta city. Pappa Martin, Mamma Josefin och deras barn Nathalie. Till middag åt de på Macdonalds och lilla Nathalie fick en ballong.  (hehehe, humor...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0