Helgen

Blev ingen övningskörning i lördags, kanske säkrast? haha. Istället åkte jag till Martin, där det blev filmmys med vännerna ♥ Vi såg paranoid activity, det hade nog varit läskigare om inte alla mina vänner som redan har sett den berättat innan för mig vad som kommer hända. Men på vissa ställen blev jag dock rädd och nu vet jag inte om jag vågar sova ensam i lägenheten, hehe. Det återstå att se ikväll då jag har haft sällskap varje kväll sen i lördags.

Igår var det första buggkursen för mig någonsin! Men innan min kurs började var det nybörjarkursen. De hade för lite killar så de frågade mig om jag ville hoppa in som kille. "Hjälp!", tänkte jag, för så duktig är jag inte. Men efter lite övertal av Nathalie och Martin så hoppade jag in och det gick faktiskt bra, var till och med roligt att leka kille, hehe. Min kurs gick också bra, det är jätte härligt när vi inte är så många par och både Martin och jonathan är hjälpdansare, kan inte bli bättre :) eller jo förresten.. Måste skaffa en dansparter först, då blir det perfekt ;)



Tycker att fler ska börja med dans, för det är så sjukt roligt och det är otroligt bra träning. Man rör sig i flera timmar och visst man blir svettig och andfådd (beror dock också på vilken takt man dansar i), men man bryr sig inte eftersom det är så himla roligt, så man tänker aldrig "usch vad jobbigt att åka och träna!". Dessutom är det också en jätte bra social grej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0