Härefestivalen Fredag - Söndag

Jag börjar väl där jag slutade. Härefestivalen.

Det började hos Martin. Sedan åt vi middag på pizzan. Det blev inte så mycket häre den kvällen (det var ju uruselt väder dessutom). Så jag drog runt i indal med Eveline, Rikard m.fl.

På lördagen var det lika dåligt väder om inte värre! Men då var jag för den mesta delen med Martin och vi drog omkring på området. Framåt natten blev det faktiskt jätte fint väder, synd bara att man redan var genom blöt om skorna.

Tyvärr har jag inga bilder från helgen. Hade några idol-bilder på Anton när han spelade. Men tog bort dom (hehe).

Måste också säga att jag och Jacksn blev heeeeelt förälskade i guitarguy som spelade i nattugglorna, hahaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0