Friidrotts karriären gjorde ett platt fall..

Förra söndagen (dagen efter häre). Var det strålande solsken (typiskt!). Skitsamma det hör inte hit.. Jag åkte iaf o tränade. Tänkte att nu ska jag verkjligen ta tag i träningen då jag flyttar till stan! Men det blev itne riktigt så.. Jag skulle springa över några rätt låga plast häckar, no big deal, men jag lyckas endå snubbla in i en och faller pladask på marken och skrapade up axeln, knäna. Duktigt! Sen trodde jag det inte va nå mer än så. Men det började göra ont i vänstra armen så Robban skjutsade mig till sjukhuset, fick sitta där i fyra timmar (till kvart över 10), fick veta att jag hade fått en benfraktur i armbågen, great! Speciellt då jag är vänsterhänt också, kunde inte ha gjort det mer passande till skolstarten med.

Men jag är glad att jag slapp operera och gipsa. Så nu är min arm rätt så rörlig. Kan göra ont lite nu och då. Men det överlever jag. Ska ta det lugnt ett litet tag nu sedan blir det träning för fulla rullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0