Datakunskap

Hej bloggen ♥

Just nu har jag datakunskap och vi sitter och kollar på min presentation som jag just har blivit färdig med. Om en timme slutar jag. Tiden som jag har kvar måste jag göra en frågesport. Något förslag om vad för frågesport?

Förlåt för att jag inte bloggade igår när jag kom till lägenheten. Men jag var så himla trött när jag kom hem från dansen, hade tränat förut dessutom. När jag kommer hem ska jag berätta mer om helgen. Nu ska jag försöka klura ut en svårt frågesport.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag och tre tjejkompisar håller på att starta upp ett UF-företag. Nu håller vi på med en marknadsundersökning och har några frågor vi skulle vilja ha svar på, så du får gärna gå in på länken och svara på frågorna. Vi är jättetacksamma för din hjälp!



http://tekirch.blogg.se/2009/august/weneedyourhelp.html#comment



Mvh Tereze.

2009-09-14 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0