Barnvakten Lovisa

Var ju barnvakt hela helgen. I lördags gick det jätte bra, lite segt bara och så var jag fortfarande lite trött efter dansen. Men vi lekte lite och kollade på film. Söndagen var något värre. Den mesta tiden gick det jätte bra, vi lekte på som dagen innan. Men så fick han förs sig att va lite (rätt mycket) jävlig! Så jag sprang runt i huset som en galning efter honom och den som aldrig har sett mig arg förut skulle bli riktigt förvånad om den hade fått syn på mig då! Haha. Som tur va lugnade han sig när jag fick igång en film och han fick i sig något att äta.

Även om han var en lite djävul så kan jag nog tänka mig sitta barnvakt fler gånger. Måste bara lära mig att va lite strängare, hehe. Som sagt jag är lite för snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0