Det finns hopp

Jag kommer hinna hamna i 40-årskrisen innan jag får körkort. Men jag tror jag har större chans att få ett körkort än tjejen min pappa berättade om idag;

Pappas jobbarkompis var och övningskörde med sin dotter, då hon skulle svänga i en korsning med trafikljus. Som de flesta vet är det pilar på trafikljusen när man ska svänga. När trafikljuset blir grönt står hon fortfarande kvar o kör inte, självklart frågar pappan varför hon inte kör, var på tjejen svarar "Jag kan ju inte köra när de är grön pil!". Haha, man ju undra när hon hade tänkt att köra ^^

Ska också påpeka att denna tjej har flera gånger kört moppe inne i stan. Undra hur hon lyckades med de, hehe..

så.. SÅ dum är jag inte att jag inte vet när man ska köra, det är bara att man ska kunna köra som sätter käppar i hjulet.. haha ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

lägger till dig med nu :)

2009-10-20 @ 22:36:52
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Kunde jag ta körkort kan du med! Här är min berättelse:



Jag började köra på bilskola i slutet av vintern, typ januari när det fortfarande låg snö på marken. Jag tråcklade med krypkörning hur länge som helst.

Till slut fick jag ge mig ut på 30 vägar (bostadsområde). Så jag körde runt där med min billärare, och helt plötsligt fick jag syn på värsta knasiga bilspåren som gick sick sack över gatan och brister ut i skratt:

"HAHA, kolla jäkla alkis eller något som kört hära!"

Min bilskolelärare blir tyst, men kan inte hålla sig tillslut och ett megaleende bryter fram. Jaa, vad kläcker han ur sig tror du?

"Umm... Det är du som har kört här för en stund sedan..."



Ja! Och så har jag klantat mig en jäkla massa! Men jag har körkort, och du kan också få det, jag lovar ;)

2009-10-21 @ 10:57:04
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Inez

Jag kommer säkert också aldrig lära mig köra bild x)

Det är ganska svårt va?

2009-10-21 @ 16:37:27
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket för dit stöd :) <3

2009-10-21 @ 19:48:13
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0