Helgmys med moses

Det är jätte tråkigt att bo i stan då man har sina älsklingar fem mil bor. Därför är det alltid lika roligt att komma hem på helgerna och mysa med dom. Jag menar så klart Zingo och Moses, mina söta kissekatter :) ♥


Jag och Moses satt och kollade på idol, han var väldigt intresserad! haha ♥


Sedan blev min lilla bäbis trött och gick och la sig i sin säng. Ja, det ser väldigt trångt och obekvämt, men han ska alltid sova där på kvällarna och ingen får röra den, för det är bara hans!

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Anmäl dig gärna till min tävling "Veckans blogg"

Hoppas du haft en fin dag!

Kram

2009-11-13 @ 23:01:26
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0