Utvecklingssamtal

Är hemma nu från utvecklingssamtalet. Gick bättre än vad jag hade förväntat mig. Eller hade nog inte förväntat mig så speciellt mycket. Det enda som såg 'dåligt' ut var tyskan. Beror nog på läxorna som inte har haft samma bra kvalité som tidigare (får skärpa mig med det). Men jag har trotts allt blivit skoltrött och ända sen sjuan har jag kämpat för att vara bäst för att jag har fått den pressen från dom andra i min klass. Men nu känner jag att jag inte orkar med det. Så nu får det gå som det gå men jag kämpar självklart på lika mycket, men bryr mig inte om dom andra får bättre resultat. Iaf så har min klassförståndare lagt märket till det och förstår att det måste va mycket för mig (eftersom jag tränar så pass mycket) och som hon sa "ja och nu när kärleken också är inblandad".

Jaja, är iaf nöjd och nu ska jag kämpa in i det sista till sommarlovet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0