Sportlov

Idag är första dagen på sportlovet, känns skapligt skönt, speciellt efter helgens aktiviteter. Var så grymt trött igår, trodde jag skulle kollapsa på träningen av trötthet.

Jag har inte haft några större planeringar för vad jag ska göra på mitt sportlov förutom dansen jag har vetat om sen i torsdags. Men som det ser ut nu kommer det inte bli så träkiga dagar. På onsdag elr torsdag blir det kanske en till filmkväll och någon dag blir det bio med dom som vill =) sen blir det som vanligt träning (Y)

Haha, man kan inte ha ett liv om man går runt och skryter om att man har hånglat med en person och så har man inte gjort det. Vad tjänar man på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0