Filmkväll (igen)

I onsdags var det filmkväll igen. På dagen var jag så hurtig att jag tog två varv i elljusspåret med skidorna innan det bar iväg till Indal. Denna gång var det inte lika mkt folk som i helgen, men inte var de tråkigt för de. Vi kollade på nån dålig film som jag tror skulle va en skräck film men som bara var konstig. Har ingen aning om vad den hette. Sedan blev det Halloween, nånstarns i mitten av filmen lämnade plötsligt alla mig, så fick sitta och hålla om mig själv när de blev läskigt (hehe). Blev också skratt med Johan Glans och frammåt ett började vi kolla på en rätt rolig film som jag för tillfället glömt bort vad den heter. Men Martin och Frida somnade nästan direkt när filmen började. Så det slutade med att jag och Martin kollade klart på den innan vi gick o la oss (jag vet att det är så intressant o veta)

Dan efter åkte Frida och Martin hem före mig. Så jag och Martin gick ut och åkte skoter med Magnus.
Alltid lika roligt =)

På kvällen blev det träning för hela slanten. Det var rätt fult för vi va två aktiva och tre tränare, hehe.
Hade häck och det gick hyfsat bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0