Dans kvällen

Har inte hunnit skrivit om hur det var på dansen. Eftersom jag har gjort massa andra saker och har inte haft tid. Så ska dra en kort sammanfattning om tisdagen.

Jag och Vickan drog till Bergsåkers folkets hus. Det hade inte kommit så många än. När Svänzons började spela var det två vuxna som började dansa, för att få oss ungdomar att också våga sig ut på dans golvet (I guess). Efter ett tag kom två killar och bjöd upp mig och Vickan. Så det var vi tre par som dansade alldeles själva, med fotografer runt om oss som knäppte kort hela tiden (under hela kvällen också i princip). Efter första dansen kom Martin, Magnus och Axel. Då började en bugg låt, men ingen vågade ta första steget ut på dansgolvet så Martin släpade med mig och det var ju roligt, amatör som man är stod man där med allas blickar mot en och massa kameror som knäppte stup i kvarten. Men lite roligt var det också (hehe). Iaf så blev det ju mer folk framåt kvällen, en hel buss med duktiga dansare kom också.  Fick dansa med en av dom, hua säger jag bara. Han var FÖR bra för mig! Jag fattade inte ett skit vad jag skulle göra och det var en aning pinsamt. Men när det blev sista dansen bjöd han upp mig igen och det gick ju bättre eftersom man gör inte så mkt på dom lugna låtarna ^^

Det var en riktigt trevligt kväll =) och till somarn ska trolivgtvis jag och Martin (kanske vickan) åka på sommardans skola! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0