090330

Hej alla glada!
Skolan var helt okej, förutom att man höll på att somna på Vivians lektioner (som vanligt). Balklänningen som man håller på att sy på, börjar se ut som en klänning nu också. Testade den idag och jag är grymt nöjd! Ville inte ta av mig den, hehe,

Efter skolan drog jag och Martin M hem till Martin B, där vi gjorde latte och negerbollar, Martin M gillar inte kaffe så själv drack han saft. Sedan gick vi ut till dom söta lammen Martin har och man kan inte blir mer än kär i dom! Asså hur kan lamm va så himla söta och snälla? man vill inget annat än att pussa på dom. När vi senare kom in blev de guitar hero, jag ägde ju som vanligt på easy, haha.

Nu sitter jag här med engelska läxan som jag snart är klar med, sedan ska jag ta itu med Stalin.

        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0