090328

Världens sämta uppdatering, jag vet. Men har inte alls haft tid den här veckan.

I tisdags var jag på stan med Martin och Issa, det var sjuk roligt! Sedan bar det av till Balders där de var friidrottsmöte. I onsdags skulle jag först på synkontroll och sedan blev de träning. I torsdags satt jag i ca fyra timmar och bara lyssnade på en tjej som snackade om övningskörning.

Igår blev de bio med Martin, män som hatar kvinnor. Säger som de flesta, grymt bra! Speciellt när det också är en svensk film, brukar inte va så mkt för svenska filmer. Egentligen skulle det va några fler än bara jag och martin på bio, men Martin M, Magnus och Viktor skulle bort, Issa fick inte, Rikard och Axel kunde inte. Sen blev de lite roligt för enda fram till halv fyra så var det helt klart att Vickan och Eveline skulle med, men så skickade dom ett sms att dom inte skulle hinna och massa sånt, så jag och martin kunde inte låta bli att jävlas med dom, hehe. Så vi skrev massa saker om att vi redan hade beställt biljetter till dom, att jag inte tänkte gå med martin själv för emil skulle bli sur och han betyder ju trotts allt mer för mig och att jag sedan var påväg hem så det var försent att ändra sig. Så när bion var slut så erkände vi och jag tror inte dom blev så speciellt glada på oss, eftersom dom fick lite skuldkänslor, hehe. Så gåre om man dissar oss.

Så kvällen blev helt lyckad fast alla inte kunde följa med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0