090309

God kväll allesammans! Första skoldagen idag då. Lika jobbigt att kliva upp imorse som alltid men skoldagen gick fort. Fick tillbaka två prov, tyska och fysik. Fick VG på båda. Är rätt nöjd. Borde annars bli depp för att jag inte fick MVG, men vet ni vad. Jag orkar inte bry mig om jag får MVG elr inte. Nu längtar ajg bara tills jag slutar nian och får börja på gymnasiet istället. Men jag börjar tveka om jag ska välja natur. Funderar på samhälle. Gud, vad svårt det ska vara!

Men nu ska jag inte tänka på det. Ska istället gå och hämta en muffins (ja, Carro var här idag så då blev det såklart muffinsbak). Sen blir det till att plugga lite så man har de gjort =)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag tänkte vara snäll och kommentera... Men jag kom inte på något bra nu bara för det. Jag saknar dig bara och så. <3

2009-03-10 @ 14:11:25
URL: http://hangedsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0