090610

God kväll!

Sitter här och smaskar i mig korv från Delikatess Kungen. Älskar verkligen dom korvarna! haha. Har också hunnit med att packa till dansskolan jag ska åka till på fredag efter avslutningen *längtar*

Det gick för övrigt bra hos tandläkaren, gick fort och smärtfritt. Dock var tandskötorna så fjantiga (suck). När jag var klar hade jag ingen skjuts hem, för det blev lite strul när vi skulle fixa de, så fick lov o vänta på att min snälla moster kunde komma o hämta mig.

Vi hörs väl kanske imorn alldeles innan jag åker till balen, annars hinner jag nog slänga in ett inlägg på fredag innan jag åker bort =) God natt!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi kej lägger til dig nudå ;D

2009-06-11 @ 07:39:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0