Sköna onsdag

Måste bara tillägga att onsdagen är den bästa skoldagen på hela veckan. Börjar med en timmes bild, 40 minuter tyska, So (40 minuter) lunch, So igen (40 minuter), HK och sedan slutar man 13.35.

Denna dag har varit helt okej. Efter skolan kom min kära vän Caroline till mig. Ville få sina naglar fixade, för jag är tydligen jätte bra på att måla naglarna. Höhö, kan jag inte påstå. Men det blev inte helt misslyckat trotts allt. Förutom att måla naglarna så tittade vi på Magnus Bretner klipp på youtube. Haha kult liv! När hon hade åkt hem satte jag mig ner för att stämma gitarren och jag tror att jag lyckades faktiskt! Haha, jag är inte så bra när det gäller gitarr, men det börjar bli bättre och bättre.

Nu sitter jag här och väntar på mat, sedan blir det till att plugga ännu mer. Har So prov imorn, mattediagnos och engelskaläxa. Är inte säker, men skulle inte förvåna mig om vi har matteläxa också till fredag. Fråga mig inte vad mina lärare tänker med, för det vet jag inte. Man får helt enkelt bara bita ihop dom sista månaderna innan det blir dags för gymnasie! =)



Moses är allt bra stilig i sin rosett =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0