Kemi

Sitter nu här och tränar på kemiprovet jag har imorn. Kan det väl rätt hyfsat, men inte till 100% som jag borde. Tycker kemi är rätt roligt när man förstår hur allt hänger ihop. Just nu är jag mer eller mindre förvirrad. En MVG-uppgift som jag har är väldigt svårt och det gör de inte lättare av att knappt inte veta hur man ska gör. Jag fick de rätta svaren av min lärare. Men nu när jag o pappa gick igenom det så har hon (enligt oss) fel på några uppgifter. Jag frågade Martin också och han håller med oss. Så vad ska man tro? Roligt o fundera på vad som är rätt dan före provet. Så jag och Martin får väl fråga våran lärare imorn. Om hon har fel kanske vi får skippa det, eftersom vi inte har kunnat lärt in oss de rätta då (hehe).



Busiga lilla Moses ville så klart vara med =)
Då blir det inte mycket gjort, när man hellre vill gossa med honom (eller blir man bara irriterad på honom, för att han är i vägen och springer omkring när man försöker koncentrera sig ^^)

Kommentarer
Postat av: Julia

sööt kisse!

2009-01-27 @ 18:16:48
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0