God morgon

Har nyss vaknat, elr nyss och nyss, för en timme sen ^^ men sitter fortfarande i mina fina rosa pyjamasbyxor och en fin mörkblå tröja som jag fick av min faster i julklapp =) Idag kommer det inte bli en lika rolig dag som igår känner jag på mig. Ska bli till att städa rummet (ser ut som ett bombnedslag!), räkna lite matte så man inte halkar efter, har inte riktigt kommit till veckans mål, suck. Så får hoppas att jag är klar med det till klockan fyra för då bär det av till träningen igen. Egentligen gillar jag inte söndags träningarna så mycket. Har sprint då och det är typ den drygaste träningen, som ni kanske förstår. Man bara springer lopp efter lopp. Men varför klaga, det är ju bra träning, man blir ju snabb och jag tävlar ju i sprint. Fast det är ändå inte det jobbigaste på söndagar, för då ska mamma åka på dans direkt efter min träning, som vara i två timmar. Och det går inga bussar hem, så ja. Efter jag har tränat i två timmar och är helt död och bara vill åka hem o ta en varm dusch, då måste jag åka på dans med min lilla mamma och sitta där i två till. Men måste ju ställa upp för hemma eftersom hon måste vänta på mig i två timmar varje gång jag tränar. Får väl ta med mig en bok att läsa. Just nu läser jag 'Människohamn' av John Ajvide Lindqvist. Har inte kommit så långt, har inte haft tid, så får läsa den nu då, fast jag inte har kommit så långt verkar den jätte bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0