090127

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Är rätt trött. Hade som sagt prov idag. Det gick hyfsat, fick verkligen lära mig "skriv det första du tänker på". Självklart skrev jag en sak, ändrade det, kollar i boken efter provet och visst var den första saken rätt. Aja, inget att göra något åt. Får hoppas på att det blir ett bra resultat iaf. Efter skolan åkte jag iväg till stan för att träna. Häck stod på schemat. Jag blir så himla less, det stämmer inte! Får fel ben till första häcken hela tiden! Men då kom Robban och Dennis på att jag skulle byta ben i startblocket. Haha, det var ju rena rama skämtet! Har aldrig varit med om att det har gått så dåligt! Jag har aldrig någonsin stått med fel ben i startblocket. Så jag kan säga er att det kändes ovant. Det enda bra var att jag kom med rätt ben, så Robban tycker jag ska köra på 'fel' ben i startblocket så får vi se hur det slutar. Får helt enkelt vänja mig. Vi drog senare in på gymmet där vi gjorde några övningar. Jag börjar bli stark må ni tro! Träningen slutade fort. Så nu är jag hemma, har just pluggat klart tyska.
 Nu är min hjärna död och kroppen helt borta. Sängen nästa!



God natt sötnosar! =)


Kommentarer
Postat av: A -*

hehekej :P:D

2009-01-28 @ 18:12:34
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0