090120

Har just ätit. Ska väl sätta mig o plugga lite om ett tag. Orkar verkligen inte, men på något sätt tvingar jag mig själv till att göra det iaf. Det är ju bra. Idag vare skola som vanligt, efteråt åkte jag och Caroline till Victoria. Riktigt mysigt, länge sen sist tyvärr. Som vanligt när vi alltid är med varandra så fikar vi. Haha, Vickan tycker det är ett under att vi är smala, för vi äter som hästar, enligt henne ^^ Men jag och Caroline konstaterade att det bara händer när vi är med folk, inte hemma. Sedan gick vi och nördade guitar hero world tour (låter som jag brukar spela det hela tiden, men icke). Vi blev helt inne i spelet. Satt där enda tills vi skulle hem. Vi funderar på att jag och Caroline ska åka till Victoria varje dag efter skolan i några veckor och träna på guitar hero så vi kan glänsa på skolan sedan. Haha, visa alla spelnördar där att vi faktiskt också kan spela. Haha. Kommer nog ta mer än några veckor för mig att bli bra. För så klar ska vi ju glänsa på expert, vad annars? Det var snyggt när Caroline fick så bra självförtroende när hon spelade trummor och ville spela på hard, själv skulle jag sjunga och Victoria på gitarren. Så vi satte i gång den och vi skämtade om att vi skulle åka ut innan jag skulle hinna sjunga o när texten kom fram jag ba "jaa! Nu kan jag sjunga!" och när jag tar ett andetag och just ska ta till ton så åker vi ut och vi brister ut i skratt. Ja, man kan dra en snabb slutsats att man aldrig har tråkigt när man är med Caroline och Victoria =) Känt dom sen dagis! huahua. Kommer förhoppningsvis gå med Victoria på natur, men dessvärre inte med Caroline, så grymt tråkigt när vi har gått i samma klass från dagis upp till nian! ojoj, men eeh. Vad gör det att vi inte går i samma klass. Visst det blir tomt, men vi kommer fortfarande hålla kontakten med varandra, får jag hoppas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0