090117

Vaknade imorse av att pappa väckte mig genom att tända lyset i mitt rum. Roligt, nja, inte speciellt. Men hade inget annat val än att kliva upp eftersom jag skulle iväg på träning. Så gåre när man har träning klockan tio på en lördag morgon och träningslokalen ligger fem mil bort, huahua. Men inte är jag butter för att få sovmorgonen bort rövad av träningen på en lördag när höjdhopp står på listan. Så jag pallrar mig upp ur sängen och snart är jag på träningen. Och gud va glad jag blev. På flera veckor har det aldrig gått nå bra på höjdhoppsträningarna, men så idag gjorde det det =) haha, 'felet' jag gjorde var att jag tänkte när jag hoppade ^^ så jag fick till två riktigt fina hopp när jag 'inte' tänkte. Det är riktigt bra nu att det gick så här bra, eftersom nästa helg ska jag tävla, så får hoppas att det går lika bra då om inte bättre. Nu vill jag bara att häcken också ska stämma lika bra. Den har bara gått rakt åt helvete de senaste veckorna, så får träna stenhårt på tisdag, så jag kan springa ifrån alla andra på tävlingen ;) Efter träningen åkte jag en sväng till Martin B, där Magnus sedan kom och gjorde oss sällskap. Blev där i några timmar som vi spenderade med att kolla på Jeff Dunham (världens bästa komiker!), åkte skoter (haha, jag och magnus ramlade av ^^) och spelade guitar hero world tour =) trevligt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0