Underbara helg

Ja, det var ju nu ett tag sen jag bloggade. Men anledningen till det är ju trotts att för att jag har varit hos min älskling och hans internet är inte den bästa. Men skulle inte heller vilja sitta vid datorn när jag kan va med han <3

Så vad har vi då gjort? Ja, hälsat på hans moster o mormor, sett twilight och hotelliggaren, spelat nå kortspel som Emil bara fuskar på. För man har ju värsta chansen när man ska lära en person spelet. Närå, men de är inte lätt att lära nån ett spel, speciellt när de är mig man lär =) :P Melodifestivalen kollade vi såklart på, men det var inte den bästa, någon som håller med? Och röstningen suger ju verkligen! Om svt täbker fortsätta med det här röstningssystemet åren framöver så kommer ingen kolla på melodifestivalen längre. För vem orkar betala så mycket bara för ens favorit låt ska vinna? Självklart blev det mycket mys, som emils mamma sa "Ni ligger bara o pussas hela tiden" hehe. Hon var en trevlig prick =) När jag o Emil låg o kollade på hotelliggaren så kom hon, hennes kille och Emils lillebror in i rummet o undrade vad vi ville ha för pizza och helt plötsligt satt vi alla där o spelade gitarr, mysigt mysigt. Längtar redan tills jag ska ner till han igen.

Idag har det varit en lugn dag på skolan, hade No prov, gick rätt hyfsat för att bara ha tränat lite på söndag kväll (ville ju inte plugga när jag var hos Emil). Men får hoppas på att det iaf blir ett G, även fast jag deppar när jag till och med får VG:n, hehe. Fick iaf tilbaka min So uppsats, fick MVG på den. Nöjd, eftersom So är tyvärr inte mitt starkaste ämne (hatar dom där jävla reflektionerna som faktiskt gick ovanligt bra den här gången)

Nu ska jag kanske gå och va sociala med resten av familjen/släkten. Dom kollar på Timrå - Frölunda matchen. Det ser inte lovande ut för Timrå just nu, men vi hejar på dom ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0