Städa

Klev upp för en timme sedan ungefär. Det första jag och brorsan gjorde var att bänka oss framför tv:n för att kolla på en film som gick. Minns inte vad den hette. Handlade om nå personer som var ailiens som var på en matvaroaffär och så kom det några som skulle döda dom. Ja, jag är inte så bra på att förklara. Kan försöka komma på vad den heter så ni själva kan se de ;p men den var rätt bra, synd bara att ibland såg man inte så mycket för att det var så mörkt på filmen och ljust i rummet.

Nu ska jag ta och klä på mig och sedan ta i tu med städningen jag egentligen skulle fixa igår, hehe. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag mår seriöst dåligt av att det är stökigt i mitt rum! Elr iaf stör mig på det. Det konstiga är att jag inte stör mig lika mycket på det om jag skulle komma till någon annans rum och det är minst lika stökigt. Fast om det stinker och är gamla matrester på rummet då ryggar jag tillbaka.

Få se nu om det går bättre idag än igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0