19 dagar kvar

Sitter här och gottar på ostkrokar och ett glas cola, medans jag funderar på vad jag ska önska mig när jag fyller år. Japp, bara 19 dagar kvar tills dess och jag har hittills bara tre saker som jag önskar mig (som jag inte fick på julafton), Kylie Minogues parfym "sexy darling", 'som om ingenting' (bok) och hårsnoddar. Inte mycket att hänga i julgran inte. Tycker det är tråkigt att bara få massa pengar, fast då kan man i och för sig gå och köpa vad man vill. Aja, som sagt har jag 19 dagar på mig att fundera. Vem vet, mina föräldrar kanske hittar massa roliga och intressanta saker som jag tycker om =)



Haha, Carolines fina tårta till mig när jag fyllde 14 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0