090211

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag sätter mig och pluggar. Usch, känns som jag har tagit med mig alla skolböcker hem. Engelska, matte, historia, religion.. Får bara bita ihop och beta av dom en efter en så, ska det nog gå bra, får vi hoppas.

Idag var det rätt lugnt, hade bild som vanligt, tyska och So. Haha, på tyskan så frågade Viktor mig om jag kunde läxan då våran lärare snabbt kommenterade; Men Viktor inte kan du väl fråga Lovisa om hon kan läxan? Vilken dum fråga. Självklart kan Lovisa läxan!

Som ni ser är jag en liten plugghäst, hehe.

Sista timmen var det som vanligt hk, men våran lärare kom inte. Så Mantha sprang iväg och kom sedan tillbaka med en lärare (då inte våran hk-lärare) som öppnade åt oss och lät oss jobba själva eftersom hon inte kunde stanna hos oss. Duktiga som vi är klarade vi oss helt på egen hand. Det goda vi bakade blev då semlor (mums!), dock får man en aning ont i magen.

Nu måste jag kila och plugga lite! Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0