plugg plugg plugg...

Känns som det enda man gör på dagarna är att plugga. Har suttit hela dagen ute och läst På västfronten intet nytt, och nu har jag äntligen läst ut den! Slängde ihop en resumé av den så får hoppas på att den duger.  Ett plus var iaf att jag blev riktigt brun när jag satt där ute (hehe). Efter det blev det ca 10 minuters vila innan jag fortsatte med att plugga på andra världskriget eftersom jag har prov i det imorn *suck* hoppas det går bra, fast det känns som jag inte har pluggat tillräckligt (som vanligt) men de brukar gå skapligt ändå =)

 Ska fortsätta läsa lite om kriget nu innan jag kryper ner i sängs.

Btw, imorn kommer Mantha, hon ska då fota mig och temat är <font color="#FC70BA"> rosa</font>! =)



Ska då ha min nya klänning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0