Glad påsk!

Ärligt talat vet jag inte vilken dag man säger glad påsk på. Elr det kanske inte ens spelar någon roll? I alla fall så har jag varit jätte duktig idag, varit flitig som en myra verkligen! Har packat till fjällen åker imorn, sedan städade jag rummet och inte sån här grovstädning där man plockar undan saker som ligger framme och dammsuger. Nej nej, här rensade jag garderoben, byrån och gjorde det fint i bokhyllan. Slängde massa saker och hedde upp saker på vinden. Nu sitter jag här och smaskar i mig godis från mitt påskägg! =)



Moses var en så söt påskkärring så =)





Mitt påskägg. Inte så mycket godis men duger för mig och jag fick dessutom en rätt så dyr duschkräm som luktar jätte gott! Luktar som den gröna solero glassen som fanns förut, hihi =)

Ha en bra påsk alla!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en riktigt underbar Fredag nu och en grym påsk, önskar allt gott! :)



PS. Du får mer en gärna lägga till min blogg i blogglovin, men om du gör det så får du säga till så skulle jag mer en gärna följa ditt liv med! Ha det bra

2009-04-10 @ 18:25:46
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0