Så var man hemma

Kom hem igår från några härliga dagar i jämtland med mina pojkar. Gjorde inget speciellt men var roligt endå.

Vi kom fram till min stuga/hus på söndag kväll och drog genast ner BG och Hampus till källarn vilket de upplevde lite obehagligt, hehe.

Blev mycket spelande vid tv-spelet, NHL var mycket populärt dock var vi väl inte så himla bra.. Sedan blev det många mysiga stunder framför filmer när vi trängde ihop oss i soffan eller i sängen för att kika på en liten dataskärm. Fast vi hade lite svårt att komma överens om vad vi skulle se eftersom ingen verkade gilla min idé om skräckfilmer. Blev mys i grillkåtan med grillad marsmallows och kortspelet plump på kvällarna.

Vi hade delat upp så fint vart alla skulle sova och det funkade alla kvällar förutom sista. Då la sig alla i den minsta dubbelsängen för att försöka sova där, det blev mer kaos.. Slutade med att Martin och Norberg la sig i soffan där nere, jag Hampus och BG försökte sova i den lilla dubbelsängen. Men BG flyttade till den stora dubbelsängen för att det va för trångt jag la mig där lite senare för det var för varmt i rummet jag redan låg i.. Haha..


Klockren bild på Norberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0