Lagomt till sportlovet

Hej, gissa vad jag har råkat ut för! Har dragit på mig en förkylning lagomt till sportlovet börjar, roligt va? Men ska inte deppa för det. Bara att ta det lugnt så blir jag frisk så småningom.

Åkte hem till Martin igår, kikade på film med honom och de vanliga. Planerade lite över vårat lilla äventyr. Vi ska nämligen åka till mitt hus utanför Östersund och bara må gott i några dagar.

Skulle egentligen stanna hos Martin ikväll också men kände att det är bättre att åka hem och kurera sig istället för att smitta alla andra. Fast det lär de endå bli när vi åker bort tillsammans imorgon, hehe..

Nä om någon timme blir det att kika på Timrå-matchen eller melodifestivalen. Vad det blir får pappa avgöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0