Feeest med Spid08A



Ojoj vilken härlig kväll jag hade igår! Drog på en liten förfest hos en klasskompis till Davve innan vi for in till stan för att få en stämpel på Stads. Vi drog till ett litet ställe där jag och Davve shotade och tog varsin drink. Efter ett tag började en massa klasskompisar till Davve droppa in och man kände sig lite utstött av att vara den enda som inte gick i Spid, haha. Vi drog vidare till Stads där vi dansade loss och drack mer drinkar och shots. Träffade även min ena brorsa och en massa härliga människor från högstadiet. Och som tur är har man snälla kompisar. BG körde nämligen hem mig gratis mot kvällens slut:)


Kommentarer
Postat av: Kenami

Jätte snygg blogg!

2011-03-21 @ 15:38:24
URL: http://kenami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0