PAJ

NU är mitt badrum äntligen klart och jag kan flytta in i min lägenhet efter nästan exakt 2 månader. Men ska stanna hos mamma hela helgen ut. Var några timmar i min lägehet för att ta undan julen och städa. Är verkligen jättesmutsigt där efter alla arbetare och alla saker jag har dumpat där som inte ska vara i holm längre. Kan säga att städningen är inte klar på långa vägar!

Nyss gjorde jag en blåbärspaj som jag och mamma sitter och mumsar på och snart kommer Davve. Vi ska se på disney-filmer. Trevligt må jag säga! :)


Davve kommer säkert snylta av min paj...


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-02-15 @ 20:54:41
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0