Samma gamla vanliga

Känns som mina helger börjar bli den andra lik. Slutar alltid med att jag är med Viktor och Robin på lördagar.

Först trodde jag att jag inte skulle ha någonting alls att göra på hela helgen. Men så ringde Robin och det var bara att byta om och sticka. Så åkte jag, Robin, Robins mamma och Viktor till Sidsjön och satt där och åt kräftor. Det var jättemysigt! Kom ett gäng 14-åringar som ville ha cigg. Självklart skulle Robin och Viktor hålla på och dryga med dem. Det bästa var när en av tjejerna kom fram och frågade Robin om hon fick en cigg, som om det skulle funka bara för att hon var tjej, hehe ;) Runt tolv åkte vi hem till Robin och var uppe hela natten. Söt Viktor offrade sig och gick och la sig för att han visste att jag inte skulle gå och lägga mig försen han också hade gjort det, hehe.

Helgen kan inte bli dålig när man är med Viktor och Robin :)


Foto: Johan O (my friend)

Kommentarer
Postat av: linnea

Jäkligt cool bild! :)

2010-09-18 @ 19:37:33
URL: http://liexx.blogg.se/
Postat av: BFF CATS

Hej! :)

Kolla in min nya blogg :D

www.thebffcats.blogg.se

2010-09-20 @ 16:04:35
URL: http://thebffcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0