A present for you


Vad kan gömma sig i det här stora paketet? Den är till min goda kompis Martin B Mehlin som har fyllt år och ska firas imorgon. Hoppas att han gillar presenten :)

När jag köpte presenten fick jag den inslagen direkt och bar runt i den i en påse. Just när jag skulle gå ut från en automatisk dörr så kommer en kompis o hejar på mig, så jag stannar till och hejar innan jag fortsätter går. Men just då börjar dörrarna gå igen, men jag hindrade dörrarna att åka igen med min arm (som jag bar presenten med) för att få dem att öppnas igen. Tror ni att de gjorde det? Nä... Så dörrarna mosade presenten och min arm innan de öppnades igen. Fick nästan panik där ett tag när jag märkte att dörrarna fortsatte att stängas, haha. Som tur var gjorde det inte så ont och presenten klarade sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0